Notícies:Ajuntament de Alfara de la Baronia

3 de juliol: Taller Estratègia de segmentació de públics per a crear campanyes en Facebook i Instagram

25 jun 2019
5 horas de workshop impartit per Loles Sancho, experta en Comunicació Digital, a CEEI València

El  dimecres, 3 de juliol  (de 9.30 a 14.30h.) en CEEI València tindrà lloc el Taller de segmentació de públics. 

Per a obtindre bons resultats en les teues campanyes de Facebook i Instagram Ads, cal invertir temps a crear els millors públics als que mostrar els anuncis.

La segmentació del públic és un dels grans errors que cometen les marques i això provoca que els resultats no siguen òptims. Moltes, sense adonar-se, estan venent a porta freda.

En aquest curs de 5h aprendràs a diferenciar entre públics guardats, personalitzats i similars. A més, sabràs quin tipus de públic és l'ideal per a cada objectiu de campanya en funció de l'etapa de l'embut de conversió en la qual es trobe.

PROGRAMA:

Nivell iniciació-medie

  • Visió estratègica de les campanyes de Facebook i Instagram Ads
  • Quin tipus de campanya funciona millor segons el nostre objectiu de màrqueting?
  • Com saber a quina audiència mostrar els anuncis en Facebook i Instagram?
  • Què són els públics guardats, personalitzats i similars?
  • Com crear públics en Facebook i Instagram: guardats, personalitzats i similars des de Business Manager.

Aquest curs es dirigeix a un participant concret: 

  • Professionals de màrqueting i comunicació offline.
  • Pimes que vulguen incorporar estratègies de màrqueting online.
  • Emprenedors, Autònoms i Persones interessades en el desenvolupament d'aquestes aplicacions.


El curs té una limitació d'alumnes: Màxim 20 empreses

A més, aquest curs té un preu assequible de 75 euros (IVA inclòs)

Per a més informació podeu consultar la pàgina web de l'esdeveniment.